perjantai 18. maaliskuuta 2011

Day 58, stunttien hinkkausta...

Ihan pikku updeitti vain näistä treeneistä, jotka oli eilen! Ohjelman loppuosasta alko tulee varma fiilis eilen kun alotettiin treenit SBF stretsin treenaamisella ja saatiin sitä paremmaks! Tai siis... mä aloin olla parempi :) Tai ainakin erilaiselta ja pikkasen helpommalta tuntu. Kattokaa kun se blokkiin teko on ollu silleen helppo, mutta siin on se että kun oon pallossa ja pyörin samaan aikaan ni oon avannu sen silleen kääntäen eteenpäin, että alotan sen avaamisen jo melkeen kun oon pyöriny vasta puol kierrosta! No kun tekee blokkiin ni se on onnistunu että sitten vaan käännän sen sillä avauksella, mutta kun koitan tehä stretsiä niin se on sitten niin iso liike että en osaa avata sitä 'kääntyen'... No nyt spotterimme ja neuvonantajamme Nico vinkkas mulle että mä teen noin ja sitten mietin että teen straddlen, kerän, kierteen ja alotan avausta ja sitten vasta teen sen stretsin ni se sujuu luonnollisemmin lopppuun asti. Eli erona on nytten se, että on vielä yks juttu lisää tehtävänä, eli et eka avaus ja sitte stretsi eikä niin että pallosta avaus stretsiin... Kun kattoo ni ei ehkä huomaa sitä eroo kun se on aika pieni ja liittyy tosi paljon siihen vaan että mitä 'luulee' että tekee, mutta autto mua!! Ni nytten tehtiin sitä pätkää: SBF stretsi, stretsi jalanvaihto, front cradle (eli 3/4 kierre niin että Mika ottaa kopin sen eteen, ei käänny mihinkään) sitte reload siitä jaloilleen ja rewind, vaaka ja tupla. Tehtiin pari kertaa koko sarja ja meni! Jihuu!! :)


No sitten tehtiin puolvolttia. Päätettiin että pitäis pystyy tehä sitä suoraan kierteellä eikä niin, että aina pitää koittaa puolvoltti 'suorana' (eli ilman sitä ekstra kierrettä). Tehtin sitten heti vaan se 1.5 kierre. Eka ei menny kun se pyöri yli mutta TOKA MENI!!! ja niitä meni tosi monta!!! Se on se hyvä juttu... no sitte huono juttu on että kun jotenkin alettiin miettii liikaan ni sitten se ei enää menny :(:( Ja sitte mä stressaannuin!!! Heh, joo, stressaa kun ite en oikeen tiiä että mikä siinä oli ja blaa blaa blaaaa..... Onneks meille tulee vielä jenkki TÄNÄKIN VIIKONLOPPUNA! Joka on MM-joukkueiden ottama yhteinen jenkki ni voidaan ehkä siltä kysyä että tietääkö se siitä vielä jotain! Mua stressas se, että ei menny ja alko ärsyttäää kun sitten ei ehitty enää treenata mitään muuta kun kauheesti haluttiin kuitenkin tehä sitä.. Ja kun ei taaskaan sitten ehitty tehä kässäri cupieta, joka oli se alunperänen tarkotus että sillä olis treenaaminen alotettukkin... No sitten ku treenit loppu ni Mika kyllä puhu mut siitä ärsyynnyksesta yli ja sai hymyn naamalle: Olihan se alku ja SBF stretsi menny hyvin eteenpäin! Ja tänään sitten Alotetaan sillä kässärillä jotta saadaan se kuntoon! I promise! Tai muuten taas ärsyynnyn ja sitten ei oo kellään kivaa ;);) Kauhee stuntti-snobi mä oon! Vai oonko? Hmm.. kysely pystyyn :D:D Ei mutta siis tosiasiassa, pitää vaan muistaa että KEEEEEEPPPP WORKINGGG!!!!!!!!!! Sitä koitan muistuttaa ittellenikin! Nyt siis vielä 13 päivää saada stuntit kuntoon!

T. MIJAA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti