torstai 3. marraskuuta 2011

Tiesitkö että...

MIKA
...tunnetaan pellehyppy piireissä myös nimeltä liukas pätkä (kuva)
...osaa spagaatin
...on tehnyt kilpailuissa paikaltaan kierrevoltin
...tekee keikkoja myös taikurina
...on murtanut yli 20 luuta
...harrasti uimahyppyjä 13 vuotta


MIJA
...on harrastanut balettia ja valmentanut cheerleadingiä yhtä kauan: 10 vuotta
...käyttää silmälaseja
...aloitti laskettelun 3 vuotiaana
...treenikengän koko on 33,5
...oli junnuissa hetken aikaa pohja
...on murtanut nenänsä 2-3 kertaa

13 kommenttia:

  1. MIJA: mitä akroo osaat?:)

    VastaaPoista
  2. mitä akrooo mika osaa ?:D

    VastaaPoista
  3. kuinka pitkä Mija on ? :)

    VastaaPoista
  4. apua mulla on sama kengän koko kun mijalla ja mua on jo vaikee nostaa vaikka oon vasta junnuissa:o

    VastaaPoista
  5. Video mikan kierrevoltista paikaltaan!!!!!!!!

    VastaaPoista
  6. Hei, miten ois täntyylinen eventti facebookiin (http://www.facebook.com/event.php?eid=239852206069604)? Saiskohan sillä lisää äänestäjiä? :)

    VastaaPoista
  7. Eikö tuo MikaMija Stunts -sivu aja jo saman asian??
    Onnee kisoihin (Talenttiin ja karsintoihin)!

    VastaaPoista
  8. tää teijän blogi on iha superhyvä ja hauska !!
    tää on yks mun suosikeista (:
    jatkakaa samaa malliin (; ja onnee kisoihi ja talenttiin :)

    VastaaPoista
  9. mikä Mikan kengän koko on? :D

    VastaaPoista
  10. Mikan kengän koko on 45 :D
    Videolla on Mikan kierrevoltti. Voi varmaan vieläkin tehdä sen kanveesilla.

    VastaaPoista
  11. Haha, cool että mäkin harrastin balettia ennen cheerleadingia, olin eka puolvuotta pohja ja nyt nousijana:D

    VastaaPoista
  12. Kuinka pitkä mija on ?

    VastaaPoista
  13. Minä myös! oon harrastanu balettii ennen cheerleadingii eka olin 3kk taka nyt nousijan muo on vaikee nostaa ku mul on nii iso jalka vaik oon vast mini

    VastaaPoista