perjantai 18. helmikuuta 2011

Day 46

Mija:

IHAN ekaks on PAKKO sanoa, että on kyllä ihana olla kotisohvalla kirjottamassa koneella uutta updeittia. Se, miks se on niin ihanaa just nyt on se, että mä oon alunperin päässy kotiin :D:D Päätin sitte nimittäin oikeen vastuutuntoisena aikuisena lähteä luennolla ja jätin kotiin kännykän ja lompakon ja siis melkein ihan kaiken mitä olisinkaan tarvinnu!! Sain kyydin Nicolta (poikaystävältä siis) aamulla kouluun ja yhtäkkii tajusin ettei oo yhtään mitään mukana. Hehe, mukana oli laukku ja sitte siellä laukussa kynä, vihko....ja... KAMERA! Se oli ainoo jota ehin ajatella ku oli kiire lähtö aamulla, kaikki muut jäi sitte treenilaukkuun eiliseltä illalta :D Oli siinä vähän ihmettelemistä varsinkaan kun ei oo mitään oikeen kavereita sillä luennolla, mutta onneks pääsin kikkailemaan itteni kotiin vihdoinkin nyt! Mut siis joo... huomasin et on paljon kätevämpää jos ees toinen (lompakko TAI kännykkä) olis mukana :D

Mutta takasin menneisyyteen, eli day 46 :D. Näissä treeneissä treenattiin rewindiä lisää ja sitten kässäriä! Me alotettin rewindillä, Mikalla on nyt ollu tollanen rewind buumi kun se on alkanu tutkii sitä tekniikkaa tarkemmin. Eli niinkun viime updeitissä mainittiin, siin on meille molemmille pikkasen haastetta kun Mikan pitäis saada se heitettyy ylös niin ettei sen pää mee kummallekaan puolelle, eli ettei se heitä sitä vähänniinkun toisen hartian ympäri ja mun pitää sitten keskittyä siihen että heti kun ponnistan ni koitan löytää mun kengän kärjet sen voltin aikana ja pitää huolta että heti kun Mikan kädet ja mun kengänkärjet näkyy samaan aikaan ni sitten pitää 'rullata' se auki. Voi olla että toi kuulostaa sekavalta, heh, niin se vähän ehkä onkin, mutta pointtina on siis se, etten mä vaan tee sokkona volttia, vaan mun pitää pitää silmät auki ja ettii katseella että millon Mikan kädet tulee mun näkökenttään ja sitten asettaa mun jalat sen käsiin. Ton jos aina osais muistaa, ni ei olis välii että onko se tosi korkee vai tosi matala, ni aina aukasis oikeessa kohdassa voltista ne jalat Mikalle. Mutta aina mä sen unohdan pikkasen ku tuntuu että se menee siltikin ihan OK, mutta niinkun me ollana aiemmin todettu, OK EI RIITÄ!!! :) Tehtiin siis rewindiä ja niinkun voitte nähä, vikassa Mikan pääkään ei oo siel sivussa ja meijän yhteistyö menee paremmin :) SCORE!!

Sitten lähettiin treenaamaan sitä kierre alastuloa siihen haara asentoon ja kun joku tossa edellä kysykin, ni ei se oikeestaan satu nivusiin ollenkaan. Ainoo mikä siinä alussa sattu oli kun se ei tuu hyvin se kierre ja mä olin etupainonen ja sitte kun kaatu eteenpäin ni mun jalan ja Mikan käden iho nirhautu. Ei muita huolia ! MUTTA sitten tuli suuri huoli kun ei ollenkaan ollenkaan ollenkaan O-L-L-E-N-K-A-A-N päästy siitä haara-asennosta kässäriin vaikka se oli sillon niin helppo kun koitettiin aluks ja aina sen jälkeenkin! Sitä on tossa videossakin vähän kuvattu ja tuntu vaan ettei oikeen tajuu että MIKÄ siinä oli se ongelma! Sitte vaan tehtiin ja tehtiin ja tehtiin ja analysoitiin ja analysoitiin ja koitettiin eri asioita. Lopulta se oli kai se, että mä lähdin hieman aikasin tekemään sitä kässäriä ja Mika dippas pikkasen eteenpäin ja sen yhteisvaikutus teki siitä sitte sellasen ettei se ollu lennokas yhtää... No, ei siitä oo vieläkään tietty mitään varmuutta, mutta sentään saatiin se menemään paremmin! :) Kai se oli jotenkin joku ajotusjuttu, jollon molemmat koitti täysii, mutta se molempien yritys valu hukkaan ajotuksen takia... Täytyy tähän väliin myöntää ettei tää mitään siis tarkkaa tiedettä ole kun tehään näitä juttuja jota ei kukaan oo meille opettanu tai sanonu että miten ne on 'tarkotus' tehä :D Mutta ei sekään mitään, paremminhan ne oppii näin kun ite joutuu miettimään myös.... ehkä ;)

Saatin se kuitenkin lopuks menemään, vaikkei vielä ihan super hyvin, mutta me jatkamme sen treenaamista myös tulevissa treeneissä! Kun sinne kässäriin sitte päästiin ni se vaihto blokkiin vaikutti tosi helpolta ja cupieenkin meni hyvin!! Ja se on taas sitten hyvä uutinen :) Koitettiin pikkasen myös tehä sitä kässäristä vasempaan cupieen Mikalle, mutta se osottautukin yllättävästi vaikeemmaksi haasteeksi kun oltiin ajateltu. Jos Mikaa lainaan ni 'Sehän tuntuu ihan mahottomalta' :D ...Mutta niin oon mäkin sanonu monista jutuista kunnes ne yhtäkkii meneekin ja on mahollisia :D Mutta kattellaan että pitäiskö sitä treenaa siihen vasempaan cupieen vai sitten vaan oikeeseen! Nyt se on taas bye bye ja tänään on taas treenit!! :)

P.S. Videon musa on ihan Mikan toive vaan... ;) No ei, mut halusin nyt pistää vähän vaihtelevaa musaa kun ei oo hajuakaan mitä haluutte kuunnella siellä taustalla :D Aika paljon on rajotuksia, että jos pistää jotain bändei ni ei koko video näy ollenkaan!!

Musa: Orianthi - According to You

4 kommenttia:

  1. Huomaa, että rewind on ainaki tosi paljon kehittyny ja nyt se meneeki jo tosi sujuvasti tosta Mikan pään päältä eikä sivusta! :) Hyvää edistystä ;)

    VastaaPoista
  2. ei vitsi te ootte niiiiiiin hyviä!
    ihan kylmät väreet vaan menee ku näitä videoita kattelee:D mija ootko kokonaaan suomalainen ku sulla on ihanan erikoinen sukunimi :)?
    mites pitkä mija muuten oot ku toi sun heitteleminen näyttää niin kevyeltä ja helpolta kokoajan:D KOSKA NE KISAT MUUTE ON:d

    VastaaPoista
  3. mullaki menee kylmät väreet ku kattoo teitä :D aivan huippuja ootte! en voi käsittää mite tuo kässärijuttukaa voi ees mennä, näyttää tosi siistiltää! Ja täältä löytää aina hyviä biisejä mitä ei oo koskaa kuullukaan :)

    VastaaPoista
  4. Jeei, kiitos taas kommenteista! Aina kun lukee et joku on kirjottanu jotain ni tulee taas sellanen fiilis et ne on oikeita ihmisii jotka tulee lukee jotain mitä tänne kirjottelee :D:D ja TOSI kiva kun joku on sitä mieltä että niit biisei on kiva kuunnella ja et niit ei oo aikasemmin kuullu... heh, kun niiden biisien valkkaamiseen meneekin just välillä ihan sikana aikaa! :)

    Mä oon kyllä ihan kokonaan suomalainen, se sukunimi on saksalainen mutta tosi kauan sitte tullu suomeen ettei enää liity muhun tai lähisukulaisiin ollenkaan :)

    Mä oon 153 (ja huom) 1/3 cm :D:D heh, oon ollu sen pitunen ihan sika pitkään ja joskus yläasteella ku halus olla pitempi ni mä tulin siihen tulokseen etten ollu IHAN tarpeeks että olisin ollu 153,5 mutta olin mä kyllä ihan selkeesti vähän pitempi ku ihan vaan tasan 153 ;) hih, eli siis, 153,3 :D

    KISAT ON huhtikuun lopussa. tarkkaa ottaen paristunt kisat on 28.4 torstaina ja sitte joukkuekisat 29.4. perjantaina!

    VastaaPoista