torstai 14. huhtikuuta 2011

Mija Kuumeessa :(

Nyt ei olla treenattu viime perjantaista!!! Mä oon ollu kipee lauantai illasta ja oon vaan ollu sängyn pohjalla ja nukkunu ja stressannu!!! JA NÄHNY PAINAJAISUNII siitä että en ehi floridan lennolle tai että yhtäkkii pitääkin kisata eikä mul oo koko kisapukuu eikä olla lämpätty jne jne. Ihme stressiä!! Ja se ei auttanu että tuli kisajärjestys ja kaikki kisaajat eilen nettiin!!! Meijän sarjassa on 16 kisaajaa! Kovia nimiä on ainaki usa, costa rica, slovenia, saksa, chinese taipei.... sitten on columbia, thaimaa!! Ja etelä afrikka!! Ja australia... ja me kisataan tokana!!!

Mutta stressaa stressaa ja oon markkeerannu ohjelmaa mun päässä joku miljoona kertaa!!! ONNEKS tänään pääsee jo treenaa, huh!!

ONNEKS! Ja kai sitten on kenraalikin samalla. Harmittaa kauheesti kun ollaan hävitetty viikko! :(

1 kommentti:

  1. Toivottavasti matka menee hyvin :)
    P.S. Oon teijän fani

    VastaaPoista