maanantai 25. heinäkuuta 2011

For the Love of Stunting (day 3,4,5)

Hei kaikki ihanat ihmiset!!!

Pikkasen on taas kulunut aikaa viime updeitistä :) Videoita koitetaan muodostaa ja miksaa maholliimman nopeesti mutta sitten aina nää tekstit jää!! :) Eli kokonaisuudessaan treenit numero 3,4 ja 5 oli tosi hyvii !!! :) Saatiin paljon aikaan ja opittiin KOLME uutta stunttia taas!!!
 
1. Low to high fullaround kokoajan librassa
2. käsillä seisonta ylös uudella tavalla
3. takaperinkuperkeikka käsilläseisonta stunttiin (eli fritti-ylös)

Tota low to high fullaroundia treenattiin treeneissä kolme ihan vaan random ajatuksen takia ja se on mun mielestä kyllä aika magee! :) Sitte kyllä kun koitettiin tehä sitä suoraan stretsiin ni ei menny niin hyvin enää mutta ihan lopuks saatiin se vähänniinkun menemään, niinkun videossa näkee! ...vaikkakin se stretsi tulee niin myöhään että se on melkein sellanen huijaus :D:D Mulle toi on periaatteessa tosi paljon helpompi toi stuntti ku se mikä näkyy kerran ihan ton videon alussa, eli low to high fullaround tik tok. Erona noissa stunteissa on se, että molemmat alkaa tossilla vasemman jalan libraan hartiatasolle ja pyörii ylös. Siinä joku pyörii librassa kokoajan ni mä en tee jaloilla mitään kun taas siinä tik tokissa mä pyöritän eka sen pyörinnän ihan kun olisi menossa blokkiin ja sitten vaihdan jalkoja siinä niin että tuunkin Mikalle kiinni oikeeseen libraan! Se on mulle paljon monimutkasempi :)

JA SITTEN PÄÄSTÄÄN siihen kässäriylösmenoon! se oli meijän molempien mielestä tosi magee :) Mä olin sitä joskus koittani muutaman kerran siellä Kentuckyssä ja Mika oli tehnyt sitä yhen meijän vanhan jengiläisen kanssa joka harrasti sirkusta, jonka takia se oli sitten ehkä pikkasen helpompi oppia! hehe, vaikka mä kyllä vammasin aika paljon siinä aluks :D Mä muistin sen neuvon mikä mulle oli annettu: Pomppaa ja sitte tee käsillä ihanniinkun ottais housut pois.. Mutta ei se aina toimi :D Jos lähtee liian nopeesti viemään peppua ylös, ni osuu Mikaan niinku me muutaman kerran tehtiinki, tärkeetä on ensin hypätä ylös ja vasta sitten koittaa kääntää sitä! :) Loppujen lopuks se meni ihan helpostikkin ja koitettiin jo samoissa treeneissä kun tehtiin sitä eka kertaa ni se suoraan ylös suorillekäsille kässäriin!! SE oli tosi mageeta!!!

Sitte oli myös pikkasen hysteeristä ku se tuntu niin hupsulta se ylösmeno! Ja ekaa kertaa kun koitettiin vaihtaa kässäristä blokkiin ni jotain erittäin outoo tapahtu ja jompikumpi meistä ei kai päästäny toisen käsistä irti! Molemmat luuli että se oli toinen, ni se on aika mysteeri :D:D Ja sitten tossa videollakin on se kerta kun mä olin päässy siihen kässäriin ja sitte ajattelin että miltäköhän mika näyttää kun me tehään sitä ja päätin tuijottaa sitä siinä kässärissä ollessani! Hehe, no sitte alko naurattaa niin paljon ettei siitä stuntista enää tullu mitään :D:D:D en ollukkaan ikinä oikeesti kattonu sitä siinä ku olin kattonu meijän käsiin vaan! ...ja taitaa olla etten tulevaisuudessakaan enää kato sitä ku sitte ei varmaan stuntti mee kun naurattaa liikaa :D:D

ja se kolmas stuntti joka opittiin oli sitte fritti (eli takaperinkuperkeikka käsilläseisonta) ylös. SE oli myös tosi mageeta! Tehtiin day 5 treeneissä varmaan joku 50 toistoa ku se meni aika nopeesti ja melko helposti blokkiin ja innostuttiin sitten tekemään sitä cupieen! Sitte se oli kokoajan edessä ja kokoajan edessä ja kokoajan edessä ja kokoajan edessä, eli siis etupainonen sen jälkeen kun Mika oli heittäny mut ylös.... Mulle se tuntu etten mä voi siinä kauheesti tehä mitään ja Mikakaan ei sitä saanu pääälle! Mutta sitten Mika kekkas ottaa alempaa kiinni! Kattokaapas kun Mika ottaa kiinni mun lantiosta kun tuun siihen käsilläseisontaan ja sitten sen jälkeen se on melko samallainen stuntti kun flikkiylösmeno! No kun Mika otti vähän ylempää mun keskivartalosta kiinni (eli periaatteessa kun oon käsilläseisonnassa ni alempaa :D:D) ni sitte saatiin käännettyä mut helpommin pystyyn! JA ONNISTUTTIIN TEKEE FRITTI ylösmeno CUPIEEN!!!! ja se on se mitä näkyy ihan viimeseks tässä videollla!!! Se oli tosi mageeta :D:D:D

Muut jutut mitä tehtiin noina päivinä oli rewind cupie ja puolvoltti. Kertailtiin vähän vanhaa puolvoltti stunttia ja muutaman toiston jälkeen se meni taas tosi hyvin niinkun videolta näkyykin kun tehtiin cupieen! Ja rewind cupie... hehe, no mä olin siinä vähän huono, varsinkin day 5 aikana kun Mika otti sen tosi tosi mahtavasti sinne cupieen mutta mä vähän tein huonoja avauksia.. jotenkin taas keskittyminen oli huonoa....... tai en tiedä mikä :D Mutta ne meni SILTI!!! olis kyllä hienoa mun mielestä alottaaa SM kisaohjelma rewind cupiella! :) se ois mageeta, ku se on jotenkin niin 'oksat pois' stuntti! :D:D

Mutta tässä pikkasen tekstiä, sori että on kestäny!!! Kattokaa video ja levittäkää sitä, se on mun mielestä ihan magee nimittäin :D:D:D Ja biisikin on ihan magee
Youtube linkki jos haluutte lähettää jollekki kaverille:
 http://www.youtube.com/watch?v=x28j18wnBxQmusa: Pillar - for the love of the game









P.S. Ainii, kannustakaa myös kavereitanne tykkäämään meistä facebookissa! Kun saadaan 1000 tykkääjää, niin tehään M&M Maailmanmestari paita jonka voi ostaa ja tukee sitä, että päästäis ens vuonna uudestaan puolustamaan mestaruutta!! :)
http://www.facebook.com/MikaMijaStunts

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti